Investigació en marxa
Presó provisional per a l’assetjador de nens de les Corts
Detingut dues vegades en tres dies un assetjador de nens a les Corts
En llibertat el veí d’Olesa detingut per assassinar la seva germana i enterrar-la a casa
Un jutge ha ordenat que ingressi a presó provisional l’home detinguts dues vegades pels Mossos d’Esquadra per tocar i fer petons a menors d’edat al districte de les Corts de Barcelona, segons les fonts consultades per EL PERIÓDICO. Després de la primera detenció, feta dissabte a la una del migdia, l’home va passar a disposició judicial però va sortir en llibertat. Dimarts, només tres dies després, agents de paisà el van arrestar per mirar de magrejar un nen de 3 anys. Aquest dijous ha tornat a passar a disposició judicial, però aquest cop el jutjat de guàrdia ha ordenat que ingressi a la presó preventivament.
La imatge del sospitós ha circulat aquests dies pels grups de WhatsApp dels pares d’alumnes escolaritzats a la zona. Tal com ha revelat en un àudio la mare del primer menor afectat, en un relat que confirmen fonts policials, l’home va protagonitzar el primer incident quan es va acostar al seu fill de 9 anys en una fleca dissabte al matí. «L’home el molestava, l’assetjava, el tocava i se’l volia emportar». La fornera va haver d’intervenir per evitar que això passés.
El pare del nen, després de l’atac, va començar a seguir el sospitós i va presenciar com feia el mateix amb un altre menor, a qui va tocar i va fer petons malgrat que la seva mare era al lloc. Els Mossos, avisats per aquest pare, van acudir al punt referit pel denunciant i van arrestar el pederasta per primera vegada. No obstant, aquest dimarts, després de passar a disposició judicial, l’home va quedar en llibertat amb càrrecs. I va reincidir.
Segona detenció
Notícies relacionadesEls Mossos van rebre dimarts al migdia una altra trucada després que el mateix sospitós s’acostés a un altre menor al districte de les Corts, poc després d’haver recuperat la llibertat. Després d’aquest tercer incident, agents de paisà van localitzar l’agressor i el van seguir discretament. Així van comprovar com al cap de pocs minuts, cap a les tres de la tarda, es tornava a adreçar a un menor, de 3 anys, i tractava de fer-li un petó, instant en què va ser arrestat per segona vegada.
La mare del primer menor assetjat demanava en l’àudio que ha compartit amb altres pares d’una escola del barri que, en cas que el detingut tornés a recuperar la llibertat després de passar a disposició judicial –cosa que no ha passat–, s’avisés de seguida la policia si es detecta que continua rondant a prop dels menors del barri.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- La Generalitat alleugereix les restriccions d’accés a la zona de la pesta porcina
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
