Investigació
Busquen a Astúries un home que va matar un guàrdia civil atropellant-lo i va ferir un veí amb una destral
Havia robat un cotxe i es va ficar en el recorregut d’una carrera ciclista, en què va atropellar l’agent i es va escapar a peu per les vies del tren

Alarma a la zona de Beifar i els voltants, al consell de Pravia. La Guàrdia Civil busca per terra i per aire un home que es va escapar després de matar un agent que anava amb moto atropellant-lo i de ferir un veí que va intentar desarmar-lo amb una destral.
El delinqüent que ara es busca havia robat un cotxe després d’una baralla. Abans de fugir va ferir un veí que va intentar desarmar-lo i treure-li la destral que portava: li va fer un tall profund a la mà i li va trencar el nas.
Notícies relacionadesAmb el cotxe robat, va decidir emprendre la fugida ficant-se enmig d’una carrera ciclista. Malgrat les advertències dels agents de la Benemèrita que tallaven el pas al trànsit, va seguir amb la seva boja carrera fins atropellar un altre agent que anava amb moto obrint la carrera. Per desgràcia, aquest guàrdia civil va morir en l’acte.
Va ser en aquest moment quan va deixar el cotxe i va continuar la fuga per les vies del tren. Ara està en recerca i captura.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament