DESAPAREGUTS A CARABANCHEL
Troben el cos d’un dels menors desapareguts a Madrid
La Policia ha trobat el cadàver de Fernando, de 17 anys, a l’abocador de Toledo, on ara busquen el seu cosí Ángel, d’11 anys.
La Policia Nacional ha trobat el cos de Fernando Fernández, un dels dos menors d’edat que van desaparèixer a Carabanchel (Madrid) el 10 de desembre passat, segons ha pogut saber CAS OBERT, el canal d’Investigació i Successos de Prensa Ibérica.
El cadàver del menor, de 17 anys, ha sigut localitzat a l’abocador de Toledo, on es gestionen els residus de bona part del sud de Madrid, i on en aquests moments estan buscant també el seu cosí Ángel, d’11 anys.
Notícies relacionadesEls dos nens van desaparèixer després de sortir a comprar a un supermercat amb el pare d’un d’ells. L’home, segons la denúncia interposada per la família, es va absentar un moment per anar a una bugaderia pròxima.
La Policia va treballar amb la hipòtesi que els menors haguessin desaparegut de manera voluntària al principi, però que hagués pogut complicar-se després i que un adult pogués tenir-los retinguts.
- Cita amb les urnes Així estan les enquestes de les eleccions municipals a Barcelona 2023
- A Màlaga Un home es treu la vida al conèixer la mort de la seva filla de tan sols 40 dies
- Després de la mort d’Aless BOMBA | Ana Obregón, mare d’una nena als 68 anys per gestació subrogada
- Previsió meteorològica La predicció de Roberto Brasero per a Setmana Santa: anuncia una «doble bona notícia»
- La judicialització del procés El Parlament Europeu examina les «qüestions legals» de la detenció de Clara Ponsatí
- Detenció Clara Ponsatí i Meritxell Serret: reaccions i última hora sobre els judicis del procés, en directe
- Pràctica il·legal a Espanya Gestació subrogada: tot el que has de saber, preguntes i respostes
- Ciclisme La Vuelta 2023 partirà des del mar, a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Urbanisme Amics de la Rambla qualifica de «poc ambiciosa» la reforma del passeig
- Conflicte a l’est Guerra Rússia-Ucraïna, avui: última hora de la guerra un any després de la invasió de Putin