Investigació en marxa
L’assassí de Premià de Mar es va fer un ‘selfie’ amb el cadàver de la víctima
El cas ha commocionat Hondures, lloc de procedència de víctima i agressor, que es va entregar als Mossos aquest diumenge
El jove arrestat per assassinar el seu company de pis la matinada de dissabte passat es va fer un ‘selfie’ amb el cadàver de la víctima abans de fugir. No només es va prendre aquesta fotografia, també la va reexpedir a un amic d’Hondures, que ho ha posat en coneixement de les autoritats. El cas ha omplert pàgines de successos a Hondures, on alguns mitjans de comunicació –no la majoria– han publicat la imatge. En aquesta foto apareix el sospitós mirant a càmera, aixecant el polze en senyal d’aprovació, amb el cos apunyalat del mort de fons.
Segons expliquen mitjans hondurenys, els dos homes es coneixien des d’abans d’arribar a Espanya i procedeixen de Trinidad, Santa Bárbara. El Nelson, la víctima, de 35 anys, va travessar l’oceà Atlàntic en primer lloc i es va instal·lar a Premià de Mar (Maresme). Després, va acollir al seu domicili del carrer Núria del centre del municipi l’agressor, el Bryan, bastant més jove i que acabava d’aterrar a Espanya.
Divendres passat, entrada la nit, els dos companys de pis es van embolicar en una violenta baralla que va acabar amb el Bryan matant a punyalades el Nelson. Després de matar-lo, el Bryan es va fer una fotografia amb el cos del mort i la va enviar a un amic. Després, va fugir. Va deixar els llums encesos i la porta entreoberta. Hores més tard, dos veïns van tornar cap a les quatre de la matinada i van veure llum encesa i la porta mal tancada. Van acudir a comprovar què passava i van descobrir el cadàver del Nelson, a qui coneixien personalment.
Notícies relacionadesEls dos veïns van avisar els Mossos d’Esquadra, que van activar una investigació que des del començament va tenir clar a qui apuntava: al Bryan. El jove, que va estar en parador desconegut fins al migdia de diumenge, seguint instruccions de la seva mare, segons mitjans hondurenys, es va entregar a la justícia espanyola acudint a la comissaria de la policia catalana a Mataró.
Després de comprovar la seva identitat, va ser detingut pels investigadors, que van descobrir llavors que també s’havia fet un ‘selfie’ al costat del cadàver del seu amic.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Dues vendes de centres comercials en un any
- L’Hospitalet es consolida com a pilar econòmic de Catalunya
- L’H, centenari com a ciutat El sector empresarial confia el futur econòmic al pol biomèdic
- L’H, centenari com a ciutat David Quirós, alcalde de l’Hospitalet: "Les decisions que impacten en l’Hospitalet es prenen ara a l’Hospitalet"
- L’H, centenari com a ciutat | La superfície comercial El Gran Via 2 canviarà de mans per atraure els visitants de la Fira
