Investigació en marxa
L’apunyalament mortal de les Borges Blanques, vinculat a la marihuana
L’agressor va atacar la víctima en ple carrer amb un matxet i després va fugir

Els Mossos d’Esquadra creuen que la discussió que va motivar l’apunyalament mortal d’un home aquest diumenge a la tarda a les Borges Blanques (les Garrigues) té relació amb un conflicte vinculat al tràfic de marihuana, segons les fonts consultades per aquest diari.
Els fets van ocórrer cap a les cinc de la tarda, a l’avinguda de la Sardana. Agresor i víctima es van enredar en una discussió a la via pública que el primer va concloure atacant el segon amb un matxet.
Notícies relacionadesLa víctima, de nacionalitat eslovaca, va poder ser traslladada d’urgència a l’hospital Arnau Vilanova de Lleida per una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Tanmateix, a causa de la gravetat de les lesions patides per l’arma blanca, va acabar morint poc després.
Agents de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la regió policial de Ponent es van fer càrrec d’unes indagacions, que, segons les fonts consultades, compten amb un perfil complet del sospitós, que encara no ha sigut arrestat.
- Successos Detenen un jove de 18 anys com a autor de dos robatoris amb violència i intimidació a Reus
- Sector econòmic Barcelona ajusta preus en un estiu de menys despesa turística: hotels de luxe des de 183 euros
- Reunió urgent després del succés La Generalitat promet reforçar les inspeccions al camp després de la mort per calor d’un temporer a Alcarràs
- Guerra a Ucraïna Totes les claus sobre la cimera d’Alaska: on i quan serà i quins temes tractaran Trump i Putin
- L’única cullerada que has de posar a la rentadora per tenir la roba neta i estalviar en la factura de la llum