Audiència Provincial
Dos joves, condemnats a 22 anys de presó per matar un estudiant per robar-li un iPhone a Madrid
Els agressors van assestar nou punyalades a la víctima en un carreró del districte de Moncloa-Aravaca de la capital
L’Audiència Provincial de Madrid ha condemnat a 22 anys de presó dos joves per l’assassinat d’un estudiant xinès de 23 anys, a qui van assestar nou punyalades per robar-li el seu telèfon mòbil iPhone i el seu rellotge en un carreró del districte de Moncloa-Aravaca.
Així consta en una sentència, a què va tenir accés Europa Press, en la qual els magistrats penen Adel R. i Carlos M. com a autors penalment responsables d’un delicte d’assassinat en concurs medial amb un delicte de robatori amb violència.
El 18 de gener del 2020 els dos acusats, juntament amb la parella menor d’edat d’A. A. R. C., es van acostar a una persona que transitava a l’altura del número 22 de l’Avinguda Santo Ángel de la Guarda de Madrid, al districte de Moncloa-Aravaca. C. M. G. portava un matxet mentre que l’altre acusat portava una navalla tipus papallona.
Notícies relacionadesUn cop van arribar a l’altura de la víctima el van comminar a entregar les seves pertinences, després de la qual cosa, «amb la intenció d’acabar amb la seva vida o almenys acceptant l’alta probabilitat que la seva acció produís la mort», li van assestar nou punyalades en diferents parts del cos i es van apoderar del telèfon mòbil que portava, en concret un iPhone 8, i un rellotge Apple Watch.
A continuació van fugir «precipitadament» del lloc. Com a conseqüència de l’agressió soferta, la víctima va morir el dia 19 de gener del 2020 a les 00:03 hores. Els dos acusats es mantenen a la presó per aquesta causa des de l’11 de març del 2020.
- L'edatisme i la vellesa El psiquiatre Luis Rojas Marcos, sobre la jubilació: "Quan vaig deixar la feina em vaig adonar que no tenia amics"
- «L’enginyeria social, o l’art de l’engany, afecta a tots els col·lectius per igual»
- Revisió de l’‘electroxoc’ (i V) Salvatore Aguilar, psiquiatre: “TEC sí, però tractament integral centrat en les persones”
- Dia dels Treballadors CCOO i la UGT avisen d’un «polvorí social» a la marxa central de Màlaga
- Madrid celebra una jornada atípica sense Díaz ni els líders sindicals
