VIOLÈNCIA MASCLISTA
Detingut a Empuriabrava pel presumpte assassinat d’una dona
Un home ha sigut detingut al nucli turístic d’Empuriabrava (Girona) del municipi de Castelló d’Empúries com a presumpte autor de l’assassinat d’una dona, segons han informat els Mossos d’Esquadra.
Els fets han ocorregut sobre les 4 de la tarda, quan els agents de la policia de Catalunya han rebut un avís per dirigir-se a un domicili on es trobava el cadàver de la víctima, que presentava signes de violència.
Notícies relacionadesEls Mossos d’Esquadra han obert una investigació i han comunicat els fets al jutjat de guàrdia i al metge forense i, poc després, en una intervenció conjunta amb la Policia Nacional, han detingut un home presumptament relacionat amb els fets.
El jutge d’instrucció del cas ha decretat el secret de les actuacions.
- Justícia Elogi del dret en temps de desordre
- Mort digna La Fiscalia no veu delicte en l’actuació dels membres del comitè d’eutanàsia de Noelia
- Xarxes socials ‘Happy slapping’, el perillós repte d’agredir menors per ‘likes’: "Multiplica la humiliació per a la víctima"
- Art Com visitar gratis el Museu Picasso de Barcelona amb visita guiada inclosa
- Montsià Mor un treballador de manteniment de camins a Ulldecona (Tarragona) en caure per un desnivell
