Activitat il·legal
Investigat un prostíbul clandestí al nucli antic de Mataró
Els veïns del carrer Sant Agustí, on se situa el negoci, denuncien que funciona «amb plena impunitat» les 24 hores del dia
diumenge, 17 setembre 2017 15:40 Guillem Roset Un vehicle de la Policia Local de Mataró davant d’una altra pintada que ha fet la CUP a favor del referèndum. Diumenge 17 de setembre de 2017.
La Policia Local de Mataró investiga des de dijous passat l’existència d’un prostíbul clandestí en un domicili particular del nucli antic. La veu d’alerta l’han donat els veïns del carrer Sant Agustí, on s’ubica la casa, que denuncien el funcionament del negoci les 24 hores del dia i «amb plena impunitat».
Segons els veïns, hi ha dies que s’arriba al mig centenar de visites. Fonts policials han explicat a l’ACN que es tractaria d’una activitat «desplaçada» per part dels responsables d’un altre prostíbul il·legal que l’ajuntament va precintar fa uns mesos. Els agents estan recollint proves per confirmar les sospites i poder procedir al seu tancament.
L’activitat es desenvolupa en un domicili, cosa que fa més «complexa» la tasca policial, ja que desapareix la «capacitat d’inspecció». No obstant, el cos policial confia a poder acabar amb l’activitat que s’hi practica una vegada es recullin les proves necessàries per evidenciar l’activitat que s’està portant a terme al domicili i en trobin els responsables.
Els amos de l’activitat, segons han explicat els veïns i confirma la policia, no són els propietaris de l’immoble, sinó que estarien de lloguer. «Aquesta casa ha sigut llogada falsejant al seu propietari que seria utilitzada com a domicili», han explicat els veïns de la zona.
- Amb 83 anys es va matricular a Belles Arts Miguel Ángel Gallo, l’estudiant de 92 anys que escriu una tesi doctoral sobre art a mà: «Li dedico sis hores diàries»
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Mercat laboral Nissan acomiadarà 211 treballadors dels seus centres auxiliars de Catalunya
- Crisi a bord de l’‘MV Hondius’ Aquests són (de moment) els casos detectats per hantavirus: tres morts, set encomanats i diversos sospitosos
- Concurs televisiu Mercè Ferrer, guanyadora del pot de 177.000 euros de l’"Atrapa'm si pots": "El programa m’ha ajudat a recuperar la confiança"
