Després de diverses notificacions
L’Ajuntament de Mataró tanca un prostíbul que funcionava sense llicència
En el moment de la clausura, el local estava en funcionament i hi havia quatre treballadores sexuals i una responsable del negoci

Tècnics de l’Ajuntament de Mataró (Maresme) i agents de la Policia Local van tancar aquest dimecres 21 de juliol un prostíbul que funcionava de manera il·legal després d’haver-li notificat en diverses ocasions que havia de suspendre l’activitat.
Tal com ha informat el consistori, es van precintar els set accessos al local, ubicat en una nau industrial al carrer Josep Abril i que no disposava de llicència municipal vigent ni d’activitat legalitzable.
Notícies relacionadesEn el moment de la clausura, el prostíbul estava en funcionament i hi havia quatre treballadores sexuals i una responsable del negoci.
Més notícies de Mataró a l’edició local d’EL PERIÓDICO
Temes:
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc
- L’entrada d’una massa d’aire fred posa en alerta Catalunya
- Dorms malament i no saps per què? Aquest síndrome podria estar trencant el teu son
- De «no vull ser pare» a «superpare de l’any»: Bertín Osborne i la paternitat com a negoci
- FUTBOL Xabi reinventa Mbappé: dorsal número 10, quatre quilos menys i rol inspirador en el Reial Madrid
- Famosos El youtuber Jordi Wild (40 anys) ho té clar sobre el català: «El castellà ja ha guanyat»
- Pendent d’extradició Detingut a Portugal un ‘casual’ buscat per l’assassinat d’un narco rival a Badia del Vallès el 2023