A Huelva
Dos anys de presó per robar dues bombones de butà
La fallada judicial està sent molt comentada a les xarxes socials
El Jutjat Penal número 2 de Huelva ha condemnat a dos anys de presó una persona acusada de robar en dos dies diferents un parell de bombones de butà d’un magatzem localitzat a Cartaya (Huelva).
La sentència, a què ha tingut accés EFE, la considera responsable d’un delicte continuat de robatori amb força i, a més de la pena de presó, la condemna al pagament de les costes causades i d’una indemnització de 46,46 euros a l’empresa propietària del magatzem (el preu d’una bombona).
Es considera provat que el dia 5 de maig del 2018, l’acusat es va enfilar pel mur perimetral del magatzem de bombones de butà situat al camí La Ramira de la localitat de Cartaya. Una vegada al seu interior va accedir a les instal·lacions; va agafar una bombona de gas, que va treure a l’exterior, i se la va emportar. El condemnat se la va emportar a bord d’una bicicleta fins que va ser sorprès per agents alertats per un testimoni i el van detenir.
Notícies relacionadesTres dies abans, el 2 de maig, l’acusat es va apoderar d’una altra bombona, que no ha sigut recuperada.
La fallada judicial està sent molt comentada a les xarxes socials.
- Exclusiva Exclusiva Mamarazzis: la renovació amb el Manchester City, detonant de la separació de Pep Guardiola i Cristina Serra
- 220 alumnes Tanca l’escola Mireia per falta d’alumnes després de 65 anys
- Alt Penedès Mor un nen de 3 anys al caure-li una porteria a sobre a Subirats
- NOVETAT EDITORIAL ‘Orbital’ o la vida a l’espai
- Comptes públics El Govern assumeix que no tindrà pressupostos: «No s’acaba el món ni cau Catalunya»
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Ús compulsiu d'internet i els videojocs Les addiccions conductuals, un problema silenciós en auge
- Conflicte a l’est d’Europa La invasió d’Ucraïna ha costat la vida ja a 13.838 civils, 596 d’ells nens
- TELEVISIÓ i MAS Franco, fins a la sopa
- Barcelona, protagonista L’empresa del ‘Catan’ fa més gran el seu tauler