Detingut un noi de 14 anys per apunyalar al coll la seva mare
La dona pateix ferides greus però la seva vida no corre perill

mossos
Els Mossos d'Esquadra han detingut a un noi de 14 anys acusat d'apunyalar al coll la seva mare, que ha resultat ferida greu encara que la seva vida no corre perill, segons han informat a Efe fonts de la investigació.
Segons les fonts, l'agressió s'ha produït cap a les 00.00 hores d'aquesta passada nit al pis del districte de Nou Barris de Barcelona on la dona viu amb el seu fill, que suposadament ha clavat una punyalada al coll a la seva mare, per motius que s'investiguen.
Els Mossos han anat a l'edifici alertats per una veïna i han detingut el menor, que estava amagat en un altre pis del bloc on vivia amb la seva mare.
Notícies relacionadesEl Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'ha personat a l'immoble i ha evacuat la dona a un hospital, on es recupera de les lesions greus per arma blanca sofertes al coll, que no fan témer per la seva vida.
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per intentar saber les causes d'aquesta agressió.
- Aeroport del Prat Aterra d’emergència un avió a Barcelona per donar assistència mèdica a un passatger
- EDUCACIÓ SUPERIOR La universitat detecta mancances acadèmiques serioses en els alumnes
- Educació a Catalunya «Sense uns continguts ben assentats és impossible ser competent»: els docents assenyalen les esquerdes dels nous currículums
- Laboral Això és el que mai has de fer estant de baixa, segons els advocats laboralistes
- Ciència Albirat per primera vegada un diable negre viu a la superfície del mar
- Els Mossos investiguen la mort violenta d'un jove al carrer
- Un menor crític en un xoc d'un cotxe amb un grup de ciclistes a Castellar del Vallès
- Resposta del Govern Illa anuncia una vintena de mesures per reduir la burocràcia dels agricultors
- Entre Castellar del Vallès i Matadepera Un menor en estat crític després de ser atropellat per un conductor borratxo mentre anava amb bici per la C-1415
- Gàrgoles Potser que hi pensem