DIVENDRES PASSAT
Una menor denuncia haver sigut violada a Sant Pol
Els Mossos no descarten que hagués sigut un atac grupal

Un cotxe dels Mossos d’Esquadra. /
Una menor d’edat ha denunciat davant els Mossos d’Esquadra que la matinada de divendres passat va ser víctima d’un delicte contra la llibertat sexual a Sant Pol de Mar (Barcelona), davant la qual cosa la policia catalana ha obert una investigació per mirar d’identificar el presumpte agressor.
Segons ha avançat Ser-Barcelona i han confirmat a Efe fonts pròximes al cas, la noia, menor d’edat, ha denunciat davant la policia catalana que divendres passat, cap a les tres de la matinada, va ser víctima d’un atac sexual.
Notícies relacionadesEn les seves primeres hipòtesis, els Mossos no estudien la possibilitat que el suposat atac sexual fos grupal.
Els investigadors estan intentant localitzar testimonis per avançar en les seves indagacions.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos