Sortejos
Euromilions avui: resultats i comprovació de números premiats en el sorteig de divendres, 7 d’abril del 2023, en directe
L’Euromilions és una loteria europea en la qual participen diversos països i que es porta a terme dues vegades per setmana, els dimarts i els divendres a la nit, a París (França).
En el sorteig, s’extreuen cinc números principals de l’1 al 50, així com dos números addicionals anomenats Estrellas, que van de l’1 al 12. A Espanya, l’aposta mínima és de 2,50 euros.
Notícies relacionadesPer guanyar el premi major, els jugadors han d’encertar els cinc números principals i les dues estrelles. No obstant, hi ha 12 categories de premis secundaris més, cosa que significa que els jugadors poden guanyar un premi menor fins i tot si no encerten tots els números.
El sorteig d’Euromillones se celebra els dimarts i els divendres i es pot seguir en diferit a través de la web de Loterías y Apuestas del Estado a les 21.30 hores els dimarts i a les 22.00 hores els divendres.
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Meteorologia adversa Catalunya s’endinsa en el Nadal més turbulent des de l’any 2008
- Equipament De sala infantil a laboratori
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Festes Viu un Nadal de somni per a tota la família als Pirineus catalans amb activitats gratuïtes, tallers i concerts: només al desembre
- Mamarazzis Ana Obregón i la sobreexposició de la seva filla-neta
- Borrasca atlàntica per Sant Esteve El temporal ja deixa registres de 90 litres, onades de fins a nou metres i alertes per crescuda dels rius
- Videopòdcast Marc Marginedas, en el pòdcast del suplement ‘ABRIL’: «Els russos es doten d’identitats falses a l’Argentina i venen després a actuar a Europa com a agents»
- Estrena al gener Netflix llança el tràiler de la quarta temporada de ‘Los Bridgerton’, amb picades d’ullet a la Ventafocs
