BONOLOTO AVUI
Bonoloto: Sorteig del dimarts 30 de juny del 2020
Comprova el resultat del sorteig de la Bonoloto

Sorteig de la bonoloto. /
El resultat del sorteig de la Bonoloto del dimarts 30 de juny del 2020 ha sigut la combinació formada pels números:
20 - 22 - 29 - 30 - 33 - 37
20 - 22 - 29 - 30 - 33 - 37
Complementari: 27
27
Reintegrament: 4
4
Recorda que pots comprovar els sortejos anteriors de la Bonoloto a la nostra pàgina exclusiva dedicada a aquest sorteig
Els guanyadors dels sis números principals obtenen el màxim premi. També resulten premiats els qui encertin cinc números i el complementari, quatre números o tres números. El reintegrament suposa recuperar els diners de l’aposta.
Els sortejos de la Bonoloto se celebren de dilluns a dissabte. Cada aposta costa 0,50 euros, i consisteix a seleccionar 6 números diferents entre l’1 i el 49. Al segellar la butlleta s’obté un número entre el 0 i el 9 que correspon al reintegrament.
En la Bonoloto hi ha dues modalitats de joc: diària i setmanal. També es poden fer apostes múltiples de fins a 11 números.
Pots comprovar els resultats d’altres sortejos i loteries en el nostre portal dedicat en exclusiva, on podràs consultar-los acabats de publicar per les corresponents administracions.
També podeu accedir a tota la informació sobre la Loteria de Nadal.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols
- Tribunals Després de dos anys i mig d’investigació, Sandro Rosell i Bartomeu declaren davant la jutge pel cas Negreira
- El cim de Barcelona La Sagrada Família arrenca a l’octubre el centenari de la mort de Gaudí, que culminarà el 10 de juny amb el cim del temple coronat
- SEGONS GAD3 I ELS ARQUITECTES TÈCNICS La vivenda desencadena una fractura social: és la principal preocupació de la meitat dels que viuen de lloguer
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"