LOTERIA NACIONAL
Loteria Nacional: Sorteig del Dia del Pare 2019
Comprova el número premiat i els acabaments d'aquest sorteig extraordinari de la Loteria Nacional
El sorteig de la Loteria Nacional del Dia del Pare, celebratdissabte 23 de març del 2019, ha donat com a guanyador del primer premi (dotat amb 1.300.000 euros per sèrie) el número:
86.445
86.445
El gran premi de 15 milions d’euros ha resultat per al següent dècim:
Sèrie: 4. Fracció: 1
Sèrie: 4. Fracció: 1
El segon premi d’aquest sorteig extraordinari del Dia del Pare, de 250.000 euros per sèrie, ha recaigut en el:
96.843
96.843
Els reintegraments han correspost als números acabats en:
5, 1 y 4
5, 1 4
► Comprova tots els premis i acabaments de la Loteria Nacional del Dia del Pare
premis i acabaments de la Loteria Nacional del Dia del Pare
La Loteria Nacional és un dels jocs d’atzar més populars d’Espanya, amb gairebé tres segles de tradició. El primer sorteig es va celebrar el 10 de desembre de 1763.
El document mínim per participar és el dècim. Un bitllet són 10 dècims d’un mateix número i sèrie. La fracció identifica cadascun dels 10 dècims del mateix bitllet.
Notícies relacionadesLa Loteria Nacional se sorteja de forma ordinària cada dijous i dissabte. A més, hi ha diversos sortejos extraordinaris com el de la Loteria de Nadal i el del Nen, que se celebren el 22 de desembre i el 6 de gener, respectivament.
També pots comprovar els resultats d’altres sortejos i loteries al nostre portal especialitzat.
- Psicologia El pediatra Carlos González explica què passa si els pares discuteixen davant dels seus fills
- Desorientació i falta de solucions
- Baixa natalitat La Universitat Pompeu Fabra explica per què és cada vegada més freqüent voler tenir només un fill
- Estrena ferroviària Renfe inicia amb èxit les proves del nou tren de Rodalies sobre el traçat de la línia R1
- Pederàstia a l’Església El jutge investiga una segona denúncia no prescrita contra el sacerdot Peris, el depredador de l’escola jesuïta de Casp
- Conferència per la reconstrucció Macron crida Síria a unir-se a la lluita contra Estat Islàmic
- Hamàs confirma el seu compromís i alliberarà tres ostatges demà
- Els Vint-i-set exigeixen ser presents en les negociacions sobre Ucraïna
- La nova Casa Blanca Putin arrenca de Trump les seves reivindicacions abans de negociar
- Tensa campanya electoral a Alemanya Un atropellament massiu a Múnic aviva la retòrica ultra