Carme Poveda, premiada per donar valor a les dones en l’economia
El We Leadership Awards es va entregar dijous en el marc del congrés WE Barcelona, celebrat a Sant Cugat del Vallès.
Carme Poveda, directora de l’Observatori Dona, Empresa i Economia i directora d’Anàlisi Econòmica de la Cambra de Comerç de Barcelona, a més d’articulista i membre del Comitè Editorial d’EL PERIÓDICO, ha sigut distingida amb el premi We Leadership Awards Barcelona 2025 pel seu treball en l’estudi i anàlisi de l’economia des d’una mirada inclusiva i pel seu compromís a visibilitzar l’aportació de les dones en l’àmbit empresarial.
El reconeixement es va entregar dijous en el marc del congrés WE Barcelona, que va celebrar la seva setena edició a l’Auditori ESADE de Sant Cugat del Vallès, amb un lema que va reflectir l’enfocament d’aquesta edició a promoure el lideratge femení a través de la intel·ligència artificial.
Notícies relacionadesLa trobada va reunir veus destacades de l’àmbit empresarial, tecnològic, acadèmic i sanitari en una jornada que va abordar temes com ara la innovació aplicada a l’empresa mitjançant la intel·ligència artificial, l’empoderament financer de la dona, la salut i el benestar emocional, el desenvolupament professional, la igualtat i la diversitat en les organitzacions, la gestió del talent i la sostenibilitat.
A més del reconeixement de Carme Poveda, el congrés va premiar altres figures destacades del panorama professional i social com Helena García Melero (premi de comunicació i periodisme), Judith Colell (audiovisual), Magda Campins (salut) i Francesc Benejam (premi a l’home còmplice en l’impuls del lideratge femení).
- Locals polèmics Bars que encara exhibeixen simbologia franquista malgrat la llei de memòria democràtica: «No s’entén que no els multin»
- Entrevista Xabier Gómez: «El Papa visitarà homes i dones a la presó de Brians, la parròquia que més estimo»
- Sinistralitat viària Un motorista mor a la mateixa carretera del Brull on un altre conductor de moto va perdre la vida a principis de mes
- Companys de pis Nova app per trobar el company de pis perfecte: s’ha acabat el problema de trobar la persona adequada
- Frau Els experts coincideixen: «Treure diners del caixer d’aquesta manera és posar-ho fàcil als estafadors»
