Funeral a Mallorca
Sentit adeu al professor Gaspar Rosselló a Pollença
El doctor ‘cum laude’ en física va morir després de precipitar-se pescant a cala Sant Vicenç
Pollença ha acomiadat aquesta nit Gaspar Rosselló en un multitudinari funeral que va atapeir l’església amb centenars de veïns i amics. El doctor ‘cum laude’ en física va morir divendres passat mentre pescava amb el seu net a cala Sant Vicenç i una relliscada va provocar que es precipités tràgicament. El succés va commocionar el municipi i, durant els últims cinc dies, van ser centenars les mostres de suport i condol que van arribar al domicili familiar.
Rosselló, de 75 anys, estava considerat com una figura clau en la gestió del campus de la Universitat de Barcelona. A l’acte ha assistit la vicerectora Conxita Amat. Roselló era molt actiu en l’organització dels moros i cristians del seu poble natal.
El professor Gaspar Rosselló, mort a la cala Sant Vicenç quan pescava amb el seu net. /
Durant la cerimònia, han pres la paraula els fills del difunt, Maria del Mar i Toni Rosselló, per honorar el seu record: «No volíem deixar de donar les gràcies per l’acompanyament i les forces que ens esteu donant».
Notícies relacionades«Si el nostre pare havia d’escollir una manera d’anar-se’n, hauria escollit aquesta: a la seva estimada illa, anant a pescar amb el seu net gran, durant les festes de la Patrona, i només li va faltar portar la samarreta del Barça posada», han reflexionat.
La Maria del Mar i el Toni han agraït «tot el que s’ha après» del seu progenitor i van destacar que no va poder ser «millor pare, ni millor avi per als nostres fills», i que desitgen «arribar algun dia a ser la desena part del que va arribar a ser en la vida».
- Feijóo desafia Junts i el PNB a "ajudar-lo" per anar a eleccions
- Revelacions dels àudios Un talp va posar en contacte l’exmilitant socialista amb Villalba
- Tempesta judicial i política Sánchez es desvincula de la trama Leire i nega que conegués "les seves trifulgues"
- Tempesta judicial i política La directora de la Guàrdia Civil i Díez es van escriure després de les reunions
- Crítiques a l’UCO Cerdán parla de campanya per "destrossar persones"
