TENERIFE
‘El Día’ nomena la periodista Dunia E. Torres nova directora

El Consell d’Administració d’Editorial Leoncio Rodríguez ha decidit nomenar Dunia E. Torres nova directora d’El Día/La Opinión de Tenerife en substitució de Joaquín Catalán, que deixa el càrrec després d’una brillant trajectòria de 17 anys vinculada a Prensa Ibérica, primer com a director de La Opinión de Tenerife i, a partir del 2019, al capdavant d’El Día.
La designació de Dunia E. Torres com a directora d’El Día/La Opinión de Tenerife té per objectiu l’impuls als continguts digitals i audiovisuals d’una capçalera, líder en audiència i difusió a Santa Cruz de Tenerife, que a la tardor compleix 115 anys, continuar amb la millora i modernització de la redacció i la coordinació de l’oferta editorial de Prensa Ibérica a les Canàries.
Dunia E. Torres (Las Palmas de Gran Canaria, 1969) és llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat Complutense de Madrid i màster en Gestió de la Comunicació Política i Electoral per la Universitat Autònoma de Barcelona. Des del 2016 ha assumit el càrrec de redactora en cap de La Provincia, capçalera d’Editorial Prensa Ibérica, on va coordinar les seccions d’Economia i Les Canàries. Anteriorment havia ocupat des del 2005 la direcció de la secció de Las Palmas de Gran Canària després d’haver acumulat experiència com a redactora en les àrees de Local i Societat del rotatiu.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura