Trànsit ferroviari
La línia R1 de Rodalies recupera la circulació després de la retirada del cotxe que havia caigut a les vies
Els Bombers de la Generalitat han demanat tallar el subministrament elèctric a la catenària per poder retirar el vehicle amb una màquina que té una mena de ganxo
Manifestació i incidències de Rodalies Renfe a Barcelona, en directe: última hora a l’estació de Sants i línies afectades

El vehículo que ha caído a las vías de la R1 entre Arenys de Mar y Mataró /
La línia R1 ha recuperat aquest dissabte al migdia la circulació després que els Bombers de la Generalitat hagin retirat un cotxe que a dos quarts de nou del matí havia caigut a les vies al costat de l’estació de Mataró. Arran de l’accident, primer s’ha limitat la circulació a una única via entre Arenys i Mataró, i després s’ha hagut de tallar per complet perquè els agents necessitaven que no hi hagués corrent a la catenària per retirar el vehicle amb seguretat. Una vegada extret el cotxe del lloc, l’R1 ha reprès la circulació per les dues vies poc abans de les dotze del migdia. Rodalies confia a recuperar progressivament els horaris i les freqüències habituals.
La retirada s’ha efectuat amb una unitat de càrrega (UCA), una màquina equipada amb una espècie de ganxo, ja que el cotxe accidentat, que per motius desconeguts havia superat les barreres de protecció de les vies, era inaccessible amb una grua. L’únic ocupant del cotxe ha sigut traslladat pel SEM a l’Hospital de Mataró, on ha ingressat amb ferides de diversa consideració.
Notícies relacionadesPer dur a terme la maniobra, els Bombers han demanat a Adif que tallés durant una estona el corrent elèctric que subministra la catenària per poder efectuar l’evacuació de manera segura, en una operació que ha durat poc menys d’una hora.
Durant aquest temps, el servei de Rodalies quedarà tallat, després que durant el matí els trens hagin pogut circular només per una via entre la capital del Maresme i Arenys de Mar.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"