Beatriz Maesso, nova directora general audiovisual de Prensa Ibérica

Prensa Ibérica nomena com a directora general audiovisual Beatriz Maesso, que acredita una dilatada trajectòria professional vinculada al món de la televisió.
Llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat Complutense, Maesso va començar la seva carrera professional a Antena 3 per assumir després la responsabilitat de la direcció general a New Atlantis, Canal Extremadura, Factoria Plural, Comercial TV o La Nueva TV. Té també una extensa experiència en la producció i la distribució de nombrosos programes documentals i de programes de televisió.
Notícies relacionadesEn el seu nou acompliment, Beatriz Maesso s’ocuparà de liderar un equip que desenvoluparà el negoci de la producció audiovisual de les diferents productores de Prensa Ibérica al conjunt d’Espanya; potenciarà la seva oferta dirigida a les plataformes i a les televisions regionals i locals, i impulsarà el vídeo informatiu i documental en el si dels diaris digitals del grup, així com el vídeo corporatiu i el vídeo comercial a fi d’enriquir la cartera dels equips comercials.
Prensa Ibérica es posiciona ja com un grup dinàmic i capdavanter en el sector audiovisual amb producció, a través de les seves diverses productores, de programes per a les televisions autonòmiques de diferents territoris.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Adéu als insectes: aquesta és la planta que has de posar a casa teva
- Un informe recent Koldo, Ábalos i Cerdán: així reconstrueix l’UCO 12 anys d’una relació que va derivar en presumpta trama de corrupció
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE