Aliança comercial a les Canàries entre Prensa Ibérica i Publiespaña
Els dos grups tanquen un acord per a l’explotació de la desconnexió regional a les Canàries de Telecinco, cadena líder d’audiència a les illes.

Publiespaña (Media For Europe Advertising) i Prensa Ibérica han tancat un acord per a l’explotació de la desconnexió regional a les Canàries de Telecinco, cadena líder a les illes, que uneix la fortalesa i experiència comercial de la filial de Mediaset España i el lideratge en difusió i proximitat als mercats locals i regionals del grup Prensa Ibérica.
Els equips comercials de La Provincia i El Día, amb àmplia experiència i coneixement de l’entorn i de les marques presents a les illes, s’encarregaran de coordinar la comercialització de la publicitat que el canal principal de Mediaset España emet diàriament en desconnexió per al territori canari.
Aquesta aliança va ser presentada ahir al matí en un esdeveniment celebrat a Santa Cruz de Tenerife que va comptar amb la participació de Davide Mondo, conseller delegat de Publiespaña; Sergi Guillot, director general de Prensa Ibérica Media; Francisco Orsini, director general de Prensa Ibérica a les Canàries; Carlos Delgado, gerent regional dels diaris El Día i La Provincia-DLP; Francisco Moreno, director d’Informatius de Mediaset España; Francisco Alum, director general de Publiespaña; i Ángel de Pablo, director comercial de Televisió de Publiespaña. A l’acte va assistir el president del Govern de les Canàries, Fernando Clavijo, que va assenyalar que "és important que existeixin mitjans i que hi hagi elements de contrapoder al poder polític que intenta incloure-ho tot". L’acord va ser també presentat a la tarda, en un acte similar, a Las Palmas de Gran Canaria.
Notícies relacionadesCapil·laritat i proximitat
Amb aquest acord, s’uneixen la connexió històrica de l’oferta de continguts de Telecinco amb l’audiència canària, la fortalesa comercial de Publiespaña i el lideratge en capil·laritat i proximitat als mercats locals i regionals de Prensa Ibérica, grup líder de la premsa regional i local a Espanya amb 27 diaris impresos i digitals en 12 comunitats autònomes i gairebé 70 Cròniques locals, a més de diverses revistes.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?