Detingut el presumpte violador de la mare que va llençar el nadó a la paperera
La mare del nounat, d’uns 20 anys, va declarar que l’embaràs era fruit d’una violació i que el nen havia nascut mort.

Els agents de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) dels Mossos a Girona van detenir dijous un home com a presumpte violador de la dona que va llençar el seu nadó nounat a una paperera de la Bisbal d’Empordà (Baix Empordà). Es tracta d’un home de 39 anys i amb antecedents policials.
Els Mossos van obrir una investigació el 2 de gener després que un escombriaire trobés en una paperera del centre de la població el cos d’un nadó mort. El nen encara tenia el cordó umbilical. Fruit de les indagacions, els agents van aconseguir identificar la mare. La dona, d’uns 20 anys, va declarar que l’embaràs va ser fruit d’una violació i que el nadó va néixer mort. Els primers resultats de l’autòpsia avalen la versió de la jove. Així, apunten que abans del part, el nadó ja no tenia vida. No obstant, encara falten alguns resultats per acabar de confirmar aquesta hipòtesi.
Notícies relacionadesTant el detingut com la mare van passar davant el jutge del jutjat d’Instrucció número 4 de la Bisbal. La mare va quedar en llibertat sense mesures cautelars en la seva condició d’investigada per la mort del nadó. El jutge va acordar una sèrie de diligències, ara pendents de completar, per determinar els fets i, per tant, la causa continua oberta.
El detingut va quedar en llibertat en condició d’investigat per agressió sexual i a disposició de l’autoritat judicial.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer