A Tailàndia
La fiscalia s’oposa a demanar l’extradició de Daniel Sancho perquè sigui jutjat a Espanya per lesions
La Fiscalia Provincial de Madrid s’oposa a sol·licitar a les autoritats tailandeses l’extradició de Daniel Sancho Bronchalo per la causa que té oberta a Espanya per lesions, en la qual encara no està fixada la data per a la celebració de la vista oral. El representant del Ministeri Públic argüeix que hi ha mesures «alternatives» a l’extracció que permetrien la celebració del judici i explica, a més, que «no consta» que l’estada de l’acusat a Tailàndia busqui sostreure’s de la justícia espanyola perquè «sempre ha estat a disposició del jutjat en tots els emplaçaments rebuts».
Sancho tenia obert un procediment per un delicte de lesions en el qual la fiscalia havia sol·licitat al seu escrit d’acusació una pena d’un any de presó, així com el pagament de la responsabilitat civil derivada de la comissió del delicte. Posteriorment, el 30 de novembre del 2021 el Jutjat d’Instrucció número 21 de Madrid va dictar acte d’obertura de judici oral, que va ser notificat a l’acusat personalment el 18 de gener del 2022, així que tan sols quedava pendent d’assenyalar la data per a l’inici de la vista oral.
Sense que hagués practicat el jutjat cap actuació des de fa any i mig, el 8 de setembre la representació processal de l’acusat va indicar que Daniel Gerónimo Sancho Bronchalo es troba en presó provisional des del mes d’agost a Tailàndia, i per això va demanar que es fessin els tràmits corresponents per sol·licitar-ne l’extradició activa i l’entrega a l’autoritat judicial espanyola.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»
- EL FINANÇAMENT Montero proposa «federalitzar la gestió tributària» per a totes les comunitats «per igual» i no només per a Catalunya