Girona
Troben un cadàver en avançat estat de descomposició a prop de Blanes

Els Mossos han trobat un cadàver en avançat estat de descomposició en una zona boscosa a prop de Blanes. Segons fonts policials, el cos s’ha trobat aquest dissabte a dos quarts d’11 del matí.
A causa del mal estat del cadàver la policia encara no l’ha pogut identificar i esperen que se li practiqui l’autòpsia. De tota manera, els Mossos asseguren que el cos no presenta signes de criminalitat.
De moment els Mossos no descarten cap possibilitat sobre la possible identitat de l’individu i una de les hipòtesis de la policia és que sigui el jove d’Andorra desaparegut fa dues setmanes en aquesta zona.
- Catalunya provarà a partir de l’abril en 26 CAPs el model d’atenció en 48 hores
- Alerta en estrangeria pel frau amb el registre de parelles de fet
- L’agost del 2020 La Fiscalia demana presó per a una dona per «no vigilar» un nen que va morir ofegat a la platja de Badalona
- Previsió del Meteocat Les pluges previstes per a aquest divendres encenen avisos grocs a mig Catalunya
- El ple El TC anul·larà la setmana que ve el vot delegat de Puigdemont i Puig amb què es va constituir el Parlament
- Transport aeri Les aerolínies culpen d’impagaments en vols a les Balears i les Canàries Hisenda
- Sector financer El BBVA replica al Sabadell que la unió és una "aposta per Espanya" i les empreses
- 30.000 pimes de Catalunya firmen un manifest contra l’opa
- El banc català confirma que hi ha "sobre la taula" una fusió alternativa
- Firma nord-americana L’empresa de ciberseguretat Mitek amplia el seu centre de Sant Cugat