Tailàndia
Silvia Bronchalo, després de visitar de nou Daniel Sancho: «A ningú el preparen per una cosa així»
Silvia Bronchalo, mare de Daniel Sancho, ha visitat per segon dia el seu fill a la presó de Tailàndia on està reclòs acusat de l’assassinat del cirurgià colombià Edwin Arrieta. «A ningú el preparen per viure una cosa així», ha comentat capbaixa Bronchalo després de sortir de la presó.
Sancho «es troba més tranquil en la mesura del possible i l’estan tractant molt bé», ha afegit l’exparella de Rodolfo Sancho, que ha donat diners al seu fill perquè pugui menjar millor a la presó.
La mare del xef ha agraït, a més, als mitjans de comunicació el respecte amb el qual l’estan tractant.
Notícies relacionadesLa mare de Daniel Sancho ja ha pogut parlar amb el seu fill, que actualment és a la presó de Koh Samui, després d’haver estat 10 dies de quarantena per protocol covid.
Bronchalo ha arribat a la presó, on el seu fill compleix presó provisional des del 7 d’agost, a l’espera de judici, de manera similar al dia anterior, amb taxi i acompanyada per personal de l’Ambaixada d’Espanya a Tailàndia.
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Seguretat Social L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- CONGRÉS Els socis salven Sánchez de comparèixer
- Esperanza Santos, coordinadora de Metges sense Fronteres a Gaza: "Als nens malnodrits els costa somriure"
- Minneapolis Dos nens morts i 17 ferits en un tiroteig en una escola dels EUA
- Procés d’adhesió a la UE Alemanya, França i Polònia donen suport a Moldàvia davant Rússia
- Amenaces de Washington Dinamarca denuncia operacions encobertes dels EUA a Groenlàndia
- Estratègia de defensa El Govern alemany aprova la mili voluntària i s’obre a fer-la obligatòria