Accident mortal
Mor un motorista en un accident a la ronda Litoral de Barcelona
A més, dos motoristes més han resultat ferits crítics en sengles accidents: un a Arenys de Munt i un altre a Caldes de Malavella
Tres ferits en un xoc múltiple a la N-II en l’Alt Empordà
Mor un home després de sortir de la via i xocar contra un arbre a Seròs (Lleida)

Un motorista de mitjana edat ha mort aquest dissabte al matí en un accident que s’ha produït a la ronda Litoral de Barcelona. A més, dos motoristes més han resultat ferits crítics en dos accidents aquest dissabte: un a les cinc de la matinada a Arenys de Munt (Maresme) i un altre a Caldes de Malavella (Selva) aquest migdia.
A Barcelona, el sinistre s’ha produït cap a les set del matí a la sortida 20 de la carretera radial que travessa la capital catalana per la costa, indiquen fonts del Port de Barcelona. El motorista, un home de mitjana edat, ha tingut el contratemps sense que hi haguessin altres vehicles implicats.
Al tractar-se d’una zona que jurisdiccionalment pertany al Port de Barcelona han sigut els agents d'aquest cos policial, la Policia Portuària de Barcelona, els encarregats de portar a terme l’atestat del succés. Segons les primeres dades recollides, no hi ha hagut altres conductors implicats en l’accident.
El punt exacte de la col·lisió ha sigut al costat de la cantina del Morrot, ubicada entre el port dels creuers i el World Trade Center.
Ferit crític a Arenys de Munt
A més, un jove de 17 anys ha resultat ferit crític aquesta matinada de dissabte després d’accidentar-se amb la moto a Arenys de Munt (Maresme).
Notícies relacionadesL’avís del sinistre s’ha rebut a les 05.20 hores en el quilòmetre 4 de la C-61, que travessa la població i es creua amb la rambla de Sant Martí. L’afectat ha sigut evacuat pel SEM a l’Hospital Germans Trias i Pujol-Can Ruti de Badalona.
En paral·lel, un altre motorista ha resultat ferit de gravetat aquest dissabte al migdia a Caldes de Malavella (Selva). El sinistre s’ha produït en el quilòmetre 4,1 de la GI-681, la carretera que connecta Llagostera amb Tossa de Mar a través del Collet de Terra Negra. El motorista s’hauria accidentat sol i ha sigut evacuat amb l’helicòpter del SEM a l’Hospital Josep Trueta de Girona.
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Dos morts en un incendi agrícola a la Segarra
- Sense telèfon, sense diners, sense llit fix
- Tall de llum Una avaria deixa 1.200 abonats sense electricitat durant tota la nit a Barcelona
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Accident sense ferits Mig arbre de grans dimensions cau sobre la calçada del carrer Entença
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Sector bancari El Sabadell defensa la venda de TSB: «Avui valem més que ahir»
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava