Investigació policial
Mor una vianant al ser atropellada per una moto al barri de Gràcia de Barcelona
La víctima, de 33 anys, ha mort hores després del sinistre al centre hospitalari on havia sigut traslladada

Una vianant de 33 anys ha mort al ser atropellada per una moto al barri de Gràcia de Barcelona aquest dijous al capvespre, segons ha informat l’ajuntament a Europa Press.
La dona va resultar greument ferida i ha mort hores després del sinistre al centre hospitalari on havia sigut traslladada. La Guàrdia Urbana investiga les causes de l’accident, que va passar cap a les 20 hores de dijous a l’encreuament entre l’avinguda de la Riera de Cassoles i el carrer de Bretón de los Herreros.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe