Succés
Detingut un home per robar diversos vehicles a l’Alt Camp i la Conca de Barberà
El jutge ha decretat la llibertat amb càrrecs per a l’arrestat

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 30 anys com a presumpte autor de dos robatoris amb força, dos robatoris i alguns furt de vehicles a l’Alt Camp i la Conca de Barberà.
Els fets van passar a principis de maig, quan els agents van tenir coneixement que una persona havia robat dues motocicletes, un quad i diverses eines de l’interior d’un magatzem de Blancafort (Conca de Barberà). Arran de les investigacions, els Mossos van localitzar i van detenir el presumpte lladre dijous passat en una masia de l’Espluga de Francolí (Conca de Barberà).
El detingut ha sigut posat en llibertatamb càrrecs després de passar a disposició judicial dissabte passat a Valls.
Notícies relacionadesA la finca, els agents van localitzar el material sostret, també van localitzar un petit camió que havia sostret a principis de març a una empresa del Pla de Santa Maria (Alt Camp).
La Unitat d’Investigació ja ha iniciat les gestions per tornar els vehicles als seus propietaris i determinar la procedència d’un tractor, un motocultor i el dipòsit d’una màquina de cultius trobats a la masia del detingut.
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Assaig clínic en fase 3 Vall d’Hebron desenvolupa un nou fàrmac contra l’obesitat: l’Orforglipron, una alternativa «més còmoda» que Ozempic i Wegovy
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Visita d’Estat Carles III desplega tota la pompa per afalagar Trump
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos