Transport públic
El Govern, davant el caos a l’R2: «Un dia més de vergonya en el servei de Rodalies»
La incidència ha afectat també els trens de les línies R13, R14, R15, R16 i R17
Enuig dels viatgers de Rodalies davant una altra incidència a l’R2: «És una vergonya, cada dia la mateixa història»

La consellera d’Economia de la Generalitat, Natàlia Mas, ha criticat les incidències en la circulació dels trens de Rodalies d’aquest dimarts: «Un dia més de vergonya en el servei de Renfe», ha dit en un tuit. «Fins que no hi hagi una transferència total de Rodalies a la Generalitat els catalans no podrem disposar del servei que mereixem», ha afirmat.
La circulació de l’ R2 sud entre Sant Vicenç de Calders (Tarragona) i Barcelona està limitada a un tren cada mitja hora per l’incendi en un quadro de senyals de Gavà (Barcelona).
Notícies relacionadesTambé hi ha afectacions en la circulació dels trens de les línies R13, R14, R15, R16 i R17. Es fan desviacions puntuals d'aquestes línies per Vilafranca del Penedès (Barcelona).
El foc va cremar el quadro de senyalització aquest dilluns cap a les nou del vespre i des d’aleshores tècnics d’Adif treballen en el restabliment del servei i analitzen les causes que han produït la incidència.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se