A Sant Cebrià de Vallalta
Un motorista en estat crític després de tenir un accident al Maresme
El ferit ha sigut traslladat pels serveis d’emergència a l’Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona

Un motorista ha quedat ferit de gravetat i en estat crític després de tenir un accident al terme municipal de Sant Cebrià de Vallalta, de la comarca del Maresme. La víctima ha sigut atesa i traslladada pels serveis d’emergència a l’Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona, segons ha informat el Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) a través del seu compte de Twitter. Fins al lloc del succés s’hi ha desplaçat un helicòpter medicalitzat i dues unitats terrestres del SEM.
Notícies relacionadesAccident de moto a Sant Cebrià de Vallalta.
— SEM. Generalitat (@semgencat) 26 de marzo de 2023
1 helicòpter medicalitzat i 2 unitats terrestres #SEM activades.
1 home, atès i trasllat en estat crític a @hgermanstrias.
Les carreteres catalanes sumen un nou sinistre de gravetat, en una setmana negra que fins al moment acumula tres motoristes morts a tot Catalunya. Dilluns passat el conductor d’un ciclomotor moria als 39 anys a Sitges; dijous en moria un altre en un sinistre al districte de Nou Barris de Barcelona i divendres un més, de 44 anys, en un accident a la Ronda del Mig també de la capital catalana.
En les últimes 24 hores dos homes més han ingressat en estat crític i un tercer en estat greu després de xocar amb el cotxe contra un mur a Barcelona.
- La situació blaugrana Sense llicència i sense marge
- Permís denegat Israel impedeix l’entrada a Collboni en el seu primer viatge oficial al Pròxim Orient
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Alt Empordà Un ajuntament català suspèn un rodatge a un cineasta tarragoní acusat d’agressió sexual a una menor
- El gall de la plaça d’Espanya
- L’inici de la ronda espanyola El ciclisme i les banderes
- L’inici de la ronda espanyola La Vuelta reafirma la internacionalització del ciclisme
- Polèmica presència de l’equip d’Israel
- L’inici de la ronda espanyola Jordi Masquef, alcalde de Figueres: "La Vuelta va més enllà de la marca Espanya"
- Crisi migratòria Bolaños avisa a Prohens que ha de complir la llei i acollir menors