Presumpte delicte
Carmen Jordá, denunciada per atropellar en dues ocasions una dona i fugir sense socórrer-la
La pilot alacantina Carmen Jordá, que va assolir una gran popularitat per les seves relacions amb Fonsi Nieto i Álex González, torna a acaparar titulars però no per la seva vida privada, sinó per haver atropellat presumptament en dues ocasions una dona a Marbella i haver fugit del lloc sense socórrer la seva víctima.
Tal com ha revelat aquest dijous en exclusiva ‘El programa de Ana Rosa’, l’esportista hauria suposadament atropellat de forma intencionada amb el seu cotxe la treballadora d’un centre estètic a la localitat malaguenya el 9 de març, i va abandonar el lloc a tota velocitat sense aturar-se a veure com estava la dona.
El motiu, segons ha explicat la denunciant i també empleada d’aquest negoci, Carmen Jordá no volia pagar els 300 euros que costava un tractament que s’havia fet a la clínica. «El seu comportament va ser altiu i groller des del minut u en què va entrar al local», ha assegurat la presumpta víctima, que ja ha pres mesures legals contra la pilot.
Notícies relacionadesD’acord amb la denúncia, l’ex de Fonsi Nieto va atropellar en dues ocasions i de forma intencionada aquesta dona, que, tal com ha revelat el programa de Mediaset, té ferides lleus però arrossega conseqüències psicològiques d’aquest desagradable succés. Pel que sembla, Jordá hauria dit: «Si us estic atropellant, sortiu d’aquí», abans de fer marxa enrere amb el seu vehicle, un Maserati d’alta gamma, i tornar a atropellar-la desplaçant-la uns tres o quatre metres.
La pilot alacantina encara no s’ha pronunciat públicament, i ha penjat el telèfon a la reportera d’‘Ana Rosa’ quan li ha preguntat què hi ha de cert en aquest doble atropellament intencionat.
- Salut Bellvitge descobreix una nova malaltia genètica del neurodesenvolupament similar a l’autisme
- Temporal Protecció Civil alerta de pluges "intenses i torrencials"
- Una investigació del TEDH El TEDH s’inclina per sentenciar que el Suprem va vulnerar els drets de Junqueras, Sànchez i Turull
- Al centre logístic BCN8 Desapareixen a Sabadell 3.767 paquets d’Amazon valorats en 200.000 euros en un enviament d’Alemanya a Espanya
- Sixena demana suspendre el concert de Rosalía al MNAC, nova polèmica per les pintures murals
- Necrològica Mor Bárbara Jankavski, coneguda com la ‘Barbie humana’, als 31 anys
- Condemnats del 'procés' Estrasburg declara que no es van violar els drets de Junqueras, de Sànchez o Turull pel 'procés'
- FC Barcelona Carles Puigdemont va presenciar l’empat del Barça a la Champions a la llotja de l’estadi del Bruges
- Catalunya, focus de la pressió Barcelona marca el rècord de pressió del lloguer i lidera la caiguda d’oferta el 2025
- Ruptura Junts materialitza el bloqueig i registra esmenes a la totalitat a totes les lleis del PSOE i Sumar
