Visita màgica
Els Reis d’Orient porten els regals als nens de l’hospital Vall d’Hebron

Els Reis d’Orient han arribat aquest divendres al matí a l’Hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona per portar regals als més petits que aquests dies s’han de quedar ingressats al centre sanitari, on han notat especialment l’augment de malalties respiratòries entre la població infantil.
Després de passar-se la nit repartint regals, Melcior, Gaspar i Baltasar han arribat a primera hora acompanyats dels seus patges i ajudants al centre sanitari, on el subdirector assistencial, José Manuel Domínguez, els ha entregat les claus de l’hospital perquè poguessin accedir a totes les habitacions.
El responsable sanitari ha explicat que aquest és el dia més especial de l’any per als nens i que els que s’han de quedar ingressats també han de rebre els seus regals i poder somriure. Ha remarcat que els nens «disfruten moltíssim» amb aquesta visita, que els ajuda a tenir un motiu d’alegria.
Els Reis d’Orient han portat joguines al Joan, ingressat a la planta d’oncologia i que ha rebut amb gran alegria un Lego que pensa muntar aquesta tarda sens falta amb l’ajuda de Salomé, la seva mare.
«Ja tinc feina per a aquesta tarda. M’hauràs d’ajudar», ha reclamat a la seva mare, que s’ha mostrat encantada de poder jugar amb el seu fill.
Un piano i uns cotxes teledirigits completaven els regals per al Joan, que «estava segur» que els Reis el visitarien aquest divendres.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE