Operació policial
Trobades drogues i armes prohibides a dos locals d’oci de Salou
Un centenar d’agents ha participat en la inspecció que s’ha saldat amb 132 persones identificades i 27 denúncies

Un dispositiu conjunt dels Mossos d’Esquadra, la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i la Policia Local de Salou (Tarragonès) a dos locals d’oci del municipi s’ha saldat amb 132 persones identificades i 27 denúncies: 11 per tinença de drogues, 7 per armes prohibides, 5 per normativa fiscal i 4 per situació irregular. A més, s’han detectat dues infraccions administratives als espais inspeccionats, situats al carrer Carles Buïgas. Fonts policials han explicat a l’Agència Catalana de Notícies (ACN) que el dispositiu s’ha desenvolupat aquest diumenge entre les 01.00 i les 06.00 hores i ha involucrat un centenar d’agents dels diversos cossos policials.
Les inspeccions i registres a la zona d’oci han permès trobar estupefaents i armament prohibit com esprais d’autodefensa, porres extensibles i elèctriques i fins i tot un arpó. També s’ha denunciat la venda il·legal de tabac al detall, del qual se n’ha fet càrrec la Guàrdia Civil.
- Salut mental en els joves Gonzalo Bernardos es mulla i explica per què els joves no són capaços d'estalviar: "Als 80 i 90 ningú es plantejava agafar i gaudir del moment..."
- El Sabadell acumula capital i podria liderar una fusió alternativa al BBVA
- UGT-CTAC Un estudi radiografia el cost emocional de ser autònom: «És un estrès constant, somio que m’estic oblidant alguna cosa»
- El 80% dels maquinistes de Rodalies són de fora de Catalunya
- Gestió hídrica Els pantans de Catalunya arriben al 46,27% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
- Compareixença al Parlament Junts exigeix la dimissió de Paneque pel caos de Rodalies i l'"estafa" del traspàs
- Trànsit Un incendi en un túnel talla totalment la Ronda Litoral de Barcelona durant una hora
- Tribunals L’Audiència rebutja l’amnistia per als quatre policies que van mutilar Roger Español l’1-O i els envia a judici
- Informe La Sindicatura de Comptes veu “deficiències” en la selecció dels directors de TV3 i Catalunya Ràdio
- Infraestructures El comitè d’experts de Collboni defensa ampliar la tercera pista de l’aeroport «sense tocar la Ricarda i el Remolar»