A Tarragona
Moren dos motoristes, de 21 i 49 anys, al xocar frontalment a Deltebre

Els conductors d’una motocicleta i un ciclomotor van morir aquest dimecres a la nit després de xocar frontalment a la via TV-3451 al seu pas per Deltebre (Tarragona). Els Mossos van rebre l’avís a les 22.06 hores.
L’ocupant de la moto va resultar ferida lleu i va ser traslladada a un centre hospitalari, ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT) en un comunicat d’aquest dijous.
Notícies relacionadesEls dos conductors van morir. Es tracta d’un veí de Deltebre de 49 anys, conductor del ciclomotor; i d’un jove de 21 d’Amposta, conductor de la motocicleta.
Fins al lloc es van traslladar quatre patrulles de Mossos d’Esquadra, tres ambulàncies medicalitzades i el suport psicològic del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i una dotació dels Bombers de la Generalitat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso trenca amb l’oficialisme d’Ancelotti i demana reforços després de quedar-se sense Zubimendi
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Notes de tall 2025 a Tarragona: cercador i llista per carreres