Empreses
Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
El fill gran, Jonathan Andic, va renunciar el mes de juny passat a les seves funcions executives com a director global de Mango Man, després de 17 anys liderant la línia masculina

Els tres fills del fundador de Mango, Isak Andic, mort en un accident de muntanya el desembre del 2023, han assumit de forma equitativa l’herència empresarial de l’empresari, tant en la firma de moda com en el grup patrimonial familiar Punta Na, segons han confirmat fonts coneixedores del procés a EFE.
El repartiment del llegat entre Jonathan, Sarah i Judith Andic es va formalitzar a finals de juny a Barcelona i s’ha realitzat «a parts iguals». El fill gran, Jonathan Andic, va renunciar el mes de juny passat a les seves funcions executives com a director global de Mango Man, després de 17 anys liderant la línia masculina, per centrar-se en la gestió del patrimoni familiar.
Des de la cúpula de Punta Na Holding, la societat capçalera del grup, Jonathan està al capdavant de les inversions immobiliàries i empresarials de la família Andic. A més, presideix Mango MNG Holding, S.A.U., la societat que controla el 95% del negoci de Mango a través de Mango MNG (anteriorment Punt Fa, S.L.), i també lidera el Grup Punta Na.
Notícies relacionadesSarah Andic, per la seva banda, ocupa el càrrec de vicepresidenta a MNG Mango Holding, S.A.U., a més de ser secretària de Punta Na Holding, S.A. i presidenta de Punta Na, S.A.
La tercera filla, Judith Andic, també ostenta responsabilitats destacades: és vicepresidenta de MNG Mango Holding, vocal i apoderada a Punta Na Holding i vocal a Punta Na, S.A.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Obituari Mor Toni Cruz, membre de La Trinca i productor televisiu, als 78 anys
- Tennis Un imponent Alcaraz jugarà la seva tercera final seguida a Wimbledon
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso trenca amb l’oficialisme d’Ancelotti i demana reforços després de quedar-se sense Zubimendi
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida