Jocs d’atzar
Loteries i Apostes de l’Estat: nous multisortejos des del mes de juliol
Des d’aquest mes de juliol, Loteries i Apostes de l’Estat afegeix un tercer joc al sorteig

La Loteria Primitiva compta des del mes de juliol de 2022 amb una novetat que ha modificat el reglament de sortejos: Loteries i Apostes de l’Estat ha llançat el sorteig de dilluns de la Primitiva, que s’uneix als tradicionals dels dijous i els dissabtes. Això canvia el multisorteig, que permet jugar de manera simultània als sortejos de tota la setmana, de manera que ara es podran jugar per dijous i dissabte però també per dilluns, dijous i dissabte.
El premi de l’aposta simple és d’1 euro. Els dilluns també es podrà optar al joc del Joker per un euro més en què s’opta a un milió d’euros.
Segons indica SELAE (Societat Estatal Loteries i Apostes de l’Estat), des del 9 de juliol de 2022 han canviat algunes normes, tot i que la majoria es mantenen i el sistema de participació continua sent bàsicament el mateix. Així, els concursants poden participar en un únic sorteig utilitzant les butlletes per a la seva validació abans del començament del sorteig de dilluns. I així, successivament, amb la resta de sortejos de dijous i dissabte. Per apostar en els sortejos de dijous i dissabte, com es feia fins ara, l’usuari haurà de validar la seva butlleta després del joc de dilluns i abans de dijous. Per jugar als tres sortejos mitjançant el sistema d’abonament setmanal, l’usuari ha de validar la butlleta ‘multi’ abans del sorteig de dilluns. L’import a satisfer en el moment de la validació serà el corresponent al nombre d’apostes multiplicada per tres.
Premis Primitiva de dilluns
Si algun dels concursos de Loteria Primitiva, en el sorteig corresponent, quedarà sense guanyadors amb dret a premi de la categoria especial, el fons destinat a aquest passarà a incrementar el de la mateixa categoria del concurs immediat següent de La Primitiva. És a dir, si en el sorteig de dilluns no hi hagués guanyadors de la categoria especial, el fons destinat a aquesta passarà a incrementar el fons destinat a premis de la categoria especial del sorteig de dijous.
Obtindran el premi del reintegrament en la quantia de l’import jugat en cada concurs, aquells resguards que hagin participat d’acord a les normes i en els quals el número assignat específicament en el resguard validat coincideixi amb l’obtingut a l’atzar en el sorteig celebrat a tal efecte. A més, el reintegrament servirà per determinar els guanyadors de la categoria especial de La Primitiva.
Totes les apostes que tinguin encertats tres números de la combinació guanyadora, és a dir de cinquena categoria, obtindran un premi fix de 8 euros cada una, excepte en el cas que fos d’aplicació la norma 8.2, que regula que en cap supòsit cada un dels premis d’una categoria inferior pot resultar superior al de les precedents.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- ELS PREMIS DE LA TELEVISIÓ ‘Separación’, amb 27, arrasa en les nominacions als Emmy
- Dissabte, 19 Ros-Marbà estrena al Liceu la seva primera òpera, ‘Benjamin a Portbou’
- CRÍTICA Jennifer Lopez, diva de veritat al Palau Sant Jordi
- Literatura Andreu Martín i David Guzmán, premis Trajectòria i Difusió
- Certamen a Avilés 6 llibres de fantasia per llegir a l’estiu a 40 graus Celsius