Vida a l’espai
El missatge d’un astronauta de la NASA sobre la possibilitat de viure a Mart
Terry Virts insisteix a protegir la Terra perquè viure al planeta vermell no serà possible

Terry Virts, astronauta de la NASA i coronel de les Forces Aèries dels Estats Units, ha llançat un missatge molt important en declaracions a Efe: «Cuidem el nostre planeta». Tot i que el que digui tampoc és novetat, creu que mai podrem viure a Mart.
L’experimentat cosmonauta, que va ser pilot del transbordador Endeavour en l’acoblament final de l’Estació Espacial Internacional, apunta que en l’època daurada de la inversió privada per a l’exploració espacial, aquests diners no són suficients, i que la Terra serà sempre «la nostra llar».
Aprofitar els recursos
Notícies relacionadesVirts explica que el finançament que aporten multimilionaris ajuda a poder investigar amb més profunditat l’espai i així entendre també millor què passa al planeta blau.
Finalment, remarca que no es pot dependre de l’extracció de recursos de l’espai per suplir l’escassetat a la Terra, per molt que s’hi posin diners.
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Els CAPs tindran terapeutes per a la societat envellida
- Pensions Això és el que cal cotitzar per jubilar-se amb 63 anys
- Fenomen viral Montoya, de 'La Isla de las tentaciones': "Tant de bo córrer en aquesta banda"
- Mètode criminal Lladres experts en ‘scalping’ s’acarnissen amb Catalunya
- ENTREVISTA AMB L'AUTOR DE 'DIETA Y CÁNCER' Julio Basulto: «La dieta anticàncer és una mentida perillosa que indueix el malalt a pensar que es curarà»
- Vaticà El Papa pateix una «infecció polimicrobiana» i el seu quadre clínic és «complex»
- Habitatge Junts vol desallotjar okupes en 48 hores i que les comunitats de veïns puguin actuar
- Crisi habitacional Els veïns de l’àrea de Barcelona que viuen de lloguer gasten uns 700 euros anuals més en habitatge que els hipotecats
- Defensa planetària Catalunya desplega la seva xarxa de telescopis per saber si l’asteroide 2024 YR4 xocarà contra la Terra el 2032