A l’Hospitalet de Llobregat
Un mosso fora de servei arresta un agressor sexual que havia atacat la seva parella
El sospitós havia agredit una altra dona i ho havia intentat també amb dos menors aquella mateixa nit

Un agent dels Mossos d’Esquadra que es trobava fora de servei va arrestar dijous a la nit un agressor sexual a l’Hospitalet de Llobregat. Segons les fonts consultades per EL PERIÓDICO, cap a les 10 de la nit, el policia va rebre la trucada d’auxili de la seva parella, que havia sigut atacada pel sospitós, del qual s’havia pogut escapar.
El mosso va acudir de seguida a auxiliar la seva parella i poc després va trobar el sospitós. L’home es va resistir activament a ser reduït, però l’agent ho va aconseguir i posteriorment va avisar la policia catalana, que va enviar patrulles al lloc dels fets i va arrestar el presumpte agressor.
Notícies relacionadesLa dona havia sigut acorralada per l’home i subjectada per la força, però es va poder desfer de l’agressor i va agafar el mòbil per trucar a la seva parella, l’agent dels Mossos que no vivia gaire lluny del lloc i que va poder socórrer-la immediatament.
Segons testimonis directes, l’agressor havia fet el mateix a una altra dona abans que a la parella del policia. Aquesta altra víctima es trobava en un edifici a prop dels fets. El sospitós se li havia tirat a sobre, la va empènyer contra la paret, la va agafar pels braços i va començar a fer-li petons. Abans d’atacar aquesta segona dona, segons els mateixos testimonis, havia intentat fer el mateix amb dues menors que es van poder escapar
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer