De matinada
Circula a 125 km/h per Pamplona i fa una ‘peineta’ al radar
Un conductor ha circulat aquesta matinada passada, a les 1.22 hores, a 125 km/h per l’avinguda Baja Navarra, al centre de Pamplona, segons ha informat la Policia Municipal.
La velocitat màxima permesa en aquesta via és de 50 quilòmetres per hora.
El radar ha registrat la imatge del vehicle i es veu el conductor traient la mà i fent el gest de la ‘peineta’. El grup d’Atestats de la Policia Municipal s’ha fet càrrec de la investigació per un delicte contra la seguretat viària.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
