Dos morts i un ferit al caure el seu cotxe per un desnivell a Pradell de la Teixeta (Tarragona)
Els Bombers busquen un quart ocupant del vehicle que hauria sortit disparat
Dues persones han mort i una altra ha resultat ferida greu quan el cotxe amb el qual circulaven per Pradell de Teixeta (Tarragona) va caure per un desnivell, un accident en el qual els Bombers busquen un quart ocupant del vehicle que hauria sortit disparat.
Segons han informat a Efe fonts del Servei Català de Trànsit (SCT) i dels Bombers de la Generalitat, l’avís de l’accident ha arribat als equips d’emergència a les 8.37 del matí, quan el turisme ha sortit de la via, per motius que s’investiguen, i ha caigut per un desnivell a la N-420, a Pradell de Teixeta.
Notícies relacionadesDos ocupants del vehicle han mort en l’acte i el tercer ha quedat atrapat al cotxe, d’on els Bombers l’han pogut rescatar, tot i que està ferit de gravetat.
El ferit greu ha explicat als equips d’emergència que al cotxe anava una quarta persona, que podria haver sortit disparada del vehicle al caure pel desnivell, de manera que els Bombers estan rastrejant la zona per intentar localitzar-lo, segons les fonts.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
- Negociació amb el PSOE ERC assegura que amb el nou model de finançament Catalunya rebrà entre 4.000 i 5.000 milions d’euros més
