La pregunta d’‘Aquí, amb Josep Cuní’ i EL PERIÓDICO
¿Està a favor de la nova llei de l’avortament?
EL PERIÓDICO i el programa de SER Catalunya ‘Aquí, amb Josep Cuní’ obren cada dia una pregunta per prendre el pols a l’opinió de la ciutadania sobre un tema d’actualitat. La qüestió del sondeig d’avui és:
📊 ENQUESTA | Estàs a favor de la nova llei de l'avortament?
— Aquí Cuní (@AquiCuni) 17 de mayo de 2022
📲 Recorda, pots deixar aquí el teu comentari o enviar-lo al WhatsApp del programa [626 574 036]
Pot votar a l’enquesta a través d’aquest tuit. També pot enviar la seva opinió sobre la pregunta amb un missatge de WhatsApp al número de telèfon 626.574.036.
Notícies relacionadesEl resultat del sondeig es publicarà cada dia en aquesta mateixa pàgina a partir de les 18.00 hores.
► Escolti el programa ‘Aquí, amb Josep Cuní’ en directe
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Ruptura Sánchez es compromet amb Junts a desbloquejar la seva iniciativa contra la multireincidència després de la mediació del PNB
- Festes Un ‘influencer’ italià revela per què les ressaques a Espanya són diferents de les d’altres països
- Reivindicació laboral La vaga del metall talla carreteres de Barcelona a primera hora i porta la protesta al centre de la ciutat
- Catalunya Parcs temàtics de por i monuments encantats: on celebrar Halloween
- El PSOE ignora l’origen dels 181.150 euros que va avançar la trama Koldo

