Talent digital

Netflix, Meta, TikTok i Twitter: els grans noms del Formentera20

D’aquest dijous a diumenge, aquest congrés anual reuneix a l’illa pitiüsa nombrosos experts de la comunicació, la creativitat i el màrqueting digital

Netflix, Meta, TikTok i Twitter: els grans noms del Formentera20
1
Es llegeix en minuts
Carles Planas Bou
Carles Planas Bou

Periodista

Especialista en tecnologia i el seu impacte sociopolític.

Ubicada/t a Barcelona

ver +

Un cop l’any, Formentera obre les portes al millor talent de la cultura digital del país en una trobada per al debat assossegat i la reflexió sobre les noves tendències comunicatives. Aquest és l’objectiu de Formentera20, un esdeveniment multidisciplinari ideat el 2012 per la periodista Rosa Castells que busca situar la paradisíaca illa pitiüsa al mapa de la innovació i creativitat.

Aquest dijous es posa en marxa la desena edició d’aquest congrés cuit a baixa temperatura, una edició que acabarà diumenge i que comptarà amb la participació de grans experts en comunicació, màrqueting digital, creativitat, xarxes socials, estratègia de marca i moltes altres branques de la cultura digital.

Talent digital

Per celebrar el primer aniversari de dos dígits, Formentera20 obrirà aquesta edició amb una xerrada del reconegut creatiu publicitari Toni Segarra, considerat pels seus companys com el millor publicista del segle XX i autor d’eslògans tan memorables com «¿T’agrada conduir?, «Be water, my friend» o «Hola, soc la teva menstruació». Dijous també hi haurà una conferència de María Jesús Espinosa de los Monteros, directora general de PRISA àudio, que analitzarà el creixent fenomen dels podcasts.

Divendres seguiran les ponències de luxe sobre màrqueting i creativitat amb els representants de dos gegants digitals. És el cas de Pablo Skaf, director de màrqueting de Netflix a Espanya i Portugal, i de Pepa Rojo, ‘creative strategist’ de Meta, la companyia propietària de Facebook, Instagram i WhatsApp, entre altres.

Notícies relacionades

Malgrat inaugurar el cap de setmana, dissabte serà el dia més intens: Ana Gomez, Head of Agencies Partnerships de TikTok; Bruno Sellés, fundador i director creatiu de l’estudi Vasava; Emilio Pila, director de Twitter Next a Espanya; i un debat sobre contingut i creativitat moderat per Javier Piedrahita, director del portal MarketingDirecto.com.

Formentera20 clausurarà la seva edició amb les xerrades de Tomás Alonso, Head of Corporate Communications & Public Affairs de Samsung; i de la prestigiosa directora creativa Isabel Martínez, que abordarà el món dels NFT.