A Navarra
Agredida per un menor la directora de l’Institut de Burlada després d’intervenir en una baralla
La dona va acabar hospitalitzada i operada per la lesió a la zona orbital que li va causar el cop de puny

L’Associació de Directores i Directors d’Institut de Navarra ha condemnat l’agressió patida per la directora de l’IES Ibaialde de Burlada (Navarra), Marta Ripoll, dilluns passat, 31 de gener, als voltants de l’institut.
Segons han traslladat des de l’associació, la directora del centre va voler impedir l’agressió protagonitzada per un noi cap a una noia i, a l’intervenir, va resultar ella també agredida per aquesta mateixa persona.
La lesió
La dona, després de l’agressió, va quedar semiinconscient a terra i va acabar hospitalitzada per la gravetat de les seves lesions. El cop de puny li va fracturar la base orbital, al costat de l’ull, per la qual cosa va haver de ser operada.
Així mateix, l’Associació de Directores i Directors d’Instituts de Navarra assegura que «Marta és membre de la Junta Directiva de la nostra associació i en nom de tots els membres d’aquesta fem patent el nostre agraïment per la seva professionalitat i valentia al decidir intervenir davant els fets relatats».
«Creiem fermament que aquest tipus d’actituds contribueix a una societat millor, de ciutadans i ciutadanes responsables», han afegit des de l’associació.
Notícies relacionadesA més de desitjar-li una ràpida recuperació i oferir-li «tot el recolzament» de l’associació, esperen que «situacions tan execrables no es repeteixin mai més» i que «aquestes mostres de violència passin a ser definitivament part del passat».
Investigació oberta
Segons han informat els mitjans locals, la Policia Foral ha obert una investigació per estudiar el cas. Així mateix, la policia podria obrir diligències contra el presumpte agressor pels delictes de lesions i de violència de gènere.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032