La revista VIAJAR inicia una nova etapa

La prestigiosa publicació renova el seu format i presenta una publicació més gran, amb més pàgines, més reportatges, així com noves seccions i noves firmes de prestigi.

La revista VIAJAR inicia una nova etapa
1
Es llegeix en minuts

La revista VIAJAR, de Prensa Ibérica, es renova per dins i per fora. Més qualitat i un innovador disseny per a aquest nou número de febrer, que ja pots trobar als punts de venda habitual.

Però malgrat aquests canvis cap a una edició més ‘premium’, la publicació mantindrà el mateix propòsit que ha tingut des de la fundació el 1978 i en els seus més de 500 números: inspirar nous viatges, incentivar l’aventura i ajudar el turista a convertir-se en viatger.

Aquesta aposta per la qualitat s’aprecia en les firmes de prestigi que apareixen a les seves pàgines: a les d’Espido Freire i Javier Moro s’uneixen a partir d’ara les de Patricia Almarcegui i Sergio del Molino.

Amb aquesta evolució, la revista impresa s’avança a la resta de novetats que configuraran el nou Univers VIAJAR, un gran conjunt de propostes que es materialitzaran a la web, les xarxes socials, el Canal TV, les Expedicions VIAJAR amb B the travel brand, el Club VIAJAR...

Aquesta última novetat fa referència a un canal de serveis que ofereix als viatgers assessorament, informació, guies, localitzacions de restaurants o museus en temps real, accés a hotels, espectacles i lloguer de vehicles amb el millor preu garantit, a més d’avantatges addicionals per als socis ‘premium’ del Club.

Grans destinacions

Notícies relacionades

Grans destinacionsMantenint aquesta essència que el caracteritza d’impulsar l’esperit viatger, VIAJAR presenta aquest mes el Dublín de Joyce. El prestigiós escriptor i hispanista Ian Gibson recorre els escenaris de l’‘Ulisses’ en el centenari de la seva publicació. A més, la revista ofereix al lector les millors propostes d’allotjament per enamorar-se a Bali i li descobreix en la seva expedició a Pèrsia un viatge de llegenda al bressol de la civilització.