Canàries
L’heroic salvament d’un gos que va caure des d’un balcó d’un segon pis a Tenerife
Molts vianants i els mateixos agents contemplaven impotents com el gos sanglotava al no poder sortir
Terror a San Cristóbal de La Laguna (Santa Cruz Tenerife). Aquest dijous, 13 de gener, al vespre efectius del Cos de Bombers de Tenerife i la Policia Local de La Laguna van acudir a un dispositiu de rescat d’un gos que va quedar atrapat al balcó d’un segon pis de l’esmentada localitat de Tenerife.
Molts vianants i els mateixos agents contemplaven impotents com el gos sanglotava al no poder sortir. Finalment, el gos va caure daltabaix des de diversos metres d’altura, com capta un vídeo que s’ha viralitzat per les diferents xarxes socials i aplicacions de missatgeria instantània.
Afortunadament, tot va quedar en un ensurt. Els equips d’emergència van aconseguir atrapar l’animal abans que caigués a terra.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026