Crida a la participació
¿Has sigut víctima o testimoni d’alguna agressió per part d’esportistes?
Envia’ns el teu testimoni

La denúncia per violació contra Dani Alves per part d’una jove a la discoteca Sutton de Barcelona, que li ha suposat a l’exjugador del FC Barcelona la presó provisional sense fiança, ha posat sobre la taula un patró comú en les diverses formes de violència masclista: poder i sensació d’impunitat. Però no és Alves l’únic home poderós que ha sigut acusat en els últims anys d’aquest tipus de delictes. Homes rics i famosos, idolatrats pels seus seguidors, ja siguin de l’esport o de l’espectacle i que, convençuts de la seva impunitat, es creuen amb dret a obtenir, sense objecció, tot allò que desitgen.
¿Has sigut víctima o testimoni d’alguna agressió masclista per part d’algun esportista? Si és així, explica’ns-ho en aquesta bústia de correu. El nostre equip de periodistes estudiarà les aportacions rebudes i es posarà en contacte amb tu.
Envia’ns un correu a preguntas@elperiodico.com
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Apunt Una vergonya absoluta
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura