L'IMPACTE DE L'EPIDÈMIA
Coronavirus al País Basc: última hora del nombre de casos
El nombre d'infectats per coronavirus a Euskadi ascendeix a 44.878 persones, amb 1.889 morts
GRAF8937. LAREDO, 18/03/2020.- La Guardia Civil ha establecido hoy miércoles puntos de control en carreteras cántabras para evitar los posibles desplazamientos que pueden producirse desde el País Vasco, por el Puente del Día del Padre, a la segunda residencia de sus ciudadanos en Cantabria, con el fin de evitar propagación del coronavirus. EFE/Miguel Ramos /
L’epidèmia del coronavirus continua al País Basc. El nombre de casos d’infectats per la Covid-19 en aquesta comunitat ascendeix a 44.878, amb 1.889 morts, segons les últimes dades oficials.
El brot que ha desencadenat la pandèmia del coronavirus SARS-CoV-2 es va originar el desembre del 2019 a la ciutat de Wuhan, en el centre de la Xina. Des d’allà, la Covid-19 s’ha estès per tot el món.
Notícies relacionadesEl primer cas a Espanya, diagnosticat el passat 31 de gener, va ser el d’un turista alemany que havia estat en contacte al seu país amb una persona contagiada.
La primera mort per coronavirus a Espanya es va confirmar el 3 de març: es tractava d’un home que va morir el 13 de febrer en un hospital de València. Des d’aleshores, el saldo mortal de l’epidèmia no ha deixat d’augmentar.
- Una dècada després De Podem i Cs a Vox i Alvise: el ‘vot protesta’ baixa, però encara atrau el 25% de l’electorat i vira a la dreta
- FC BARCELONA-RAYO (1-0) Un cop de cap d’Araujo evita l’ensurt del Barça davant el Rayo
- Local mític per a diverses generacions Història i històries del Karma de la plaça Reial, 1978-2026: «La gent ho aguantava tot per ser allí»
- Conflicte al Pròxim Orient Trump amenaça de bombardejar les centrals elèctriques de l’Iran si no obre l’estret d’Ormuz totalment en 48 hores
- Possible homicidi Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home amb ferides d’arma blanca a Olot
