El 1998
L’assassí del nen de La Rioja ja havia matat una dona
Francisco Javier Almeida López de Castro va ser condemnat a 30 anys pel crim d’una dona
Francisco Javier Almeida López de Castro és l’home que ha sigut detingut aquesta nit a Lardero (La Rioja) com a presumpte autor de la mort d’un nen, a qui s’hauria emportat amb engany, ja va complir pena de presó per un delicte d’assassinat a Logronyo el 1998.
Testimonis directes van explicar aquest dijous als periodistes que a la zona hi havia preocupació per la presència habitual d’aquest home que, segons ells, hauria sortit de la presó el 2020 després de complir una condemna per l’assassinat d’una agent immobiliària a Logronyo l’agost de 1998.
Segons explica el diari ‘La Rioja’, el 17 d’agost del 1998 va concertar una visita amb ella a un immoble. Una vegada al domicili, Almeida va aprofitar per empènyer la víctima, que va caure sobre el llit. Llavors, va procedir a clavar diverses punxades a la dona, amb un total de 17 ferides, totes superficials a excepció d’una que va ser mortal. Va ser condemnat a 20 anys de presó per un delicte d’assassinat amb traïdoria i 10 més per un delicte d’agressió sexual.
Abans d’aquesta sentència, explica el mateix mitjà, ja havia sigut condemnat el juliol de 1993 per un delicte d’agressió sexual a una pena de set anys de presó major.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»