Problemes en el transport públic
Retards de més de mitja hora a Rodalies a Girona per la caiguda d’un arbre
Els trens circulen en via única entre Caldes i Maçanet mentre es repara la infraestructura

abertran41415719 barcelona 26 12 2017 sociedad v as del tren la mina 190115123702
Els trens de les línies R11 i RG1 de Rodalies estan circulant per via única entre Caldes de Malavella i Maçanet (Girona) a causa d’una col·lisió d’un tren amb un arbre, aquest dilluns. Això provoca retards en els serveis que superen la mitja hora, segons ha informat Renfe. A les 12.30 hores, les demores persistien i des de l’operadora ferroviària es desconeix quan es reprendrà el servei amb les freqüències habituals.
La velocitat dels trens que circulen per aquest tram en via única també és reduïda, per indicació dels tècnics de l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif).
L’incident va ocórrer dilluns quan un tren, amb 230 viatgers a bord, va impactar contra un arbre que havia caigut a la via entre les estacions de Caldes de Malavella i Maçanet. Aquest accident va provocar 12 ferits lleus i una persona va haver de ser traslladada al Trueta i una altra a l’Hospital Santa Caterina de Salt en helicòpter. Durant la resta de la dilluns els viatgers de Girona que es desplaçaven fins a Barcelona ho van fer a través de la línia d’alta velocitat (AVE).
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"
- Jaume Collboni. Alcalde de Barcelona "Esteu fent militància per Barcelona"