Educació acorda una moratòria d’un any als exàmens de recuperació
La ministra Pilar Alegría recull la petició d’algunes comunitats autònomes
La ministra d’educació, Pilar Alegría, ha decidit, a petició d’algunes comunitats autònomes, donar una moratòria d’un any als exàmens de recuperació de juny, que sí que desapareixeran definitivament en el curs vinent, 2022-23.
Segons han confirmat a Efe fonts del Ministeri d’Educació, el decret d’Avaluació inclou la suspensió dels exàmens extraordinaris si bé ara es desenvoluparà una disposició transitòria perquè les comunitats que ho vulguin puguin optar aquest any per mantenir els exàmens de recuperació o suspendre’ls.
Amb aquesta moratòria, avançada per ‘El Mundo’ en una entrevista a la ministra Pilar Alegría, es pretén facilitar l’organització a les comunitats i no aplicar la moratòria amb el curs començat. Segons les fonts d’Educació, aquest decret està encara en esborranys a falta de l’informe del Consell d’Estat perquè pugui ser aprovat al Consell de Ministres.
- El Celta ridiculitza el Reial Madrid en la tornada al Bernabéu
- El "sí" guanya a Gósol i passarà a ser província de Barcelona
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- Idiomes Classes de català gratis a bord d’un tren: aquesta és la iniciativa que ja funciona en viatges d’alta velocitat París-Barcelona
- Crisi a Catalunya Els agents rurals extremen el control de la zona zero de la pesta porcina i no descarten ampliar el rastreig fins als 20 quilòmetres
- L’Espanyol escala al cinquè lloc i es permet somiar
- Espanya guanyaun bronze històricen el Mundial
- El Celta ridiculitza el Reial Madrid en la tornada al Bernabéu
